Bartosz Jakubicki (1972) pseudonim "KOSTIA"
Ukończył Akademie Sztuk Pięknych we Wrocławiu w 1998 roku Nie zerwał więzi łączących go z miastem i uczelnią, pracuje jako asystent na wydziale Architektury Wnętrz. Naukowo zajął się badaniami dotyczącymi powiązania wirtualnych przestrzeni z realnymi wnętrzami.
Stara się wykazać przydatność, a niekiedy wyższość techniki wirtualnej w budowaniu wizualnego otoczenia człowieka.
Tworzy instalacje i scenografie multimedialne, grafiki, animacje i muzykę o wyraźnych wątkach zafascynowania techniką, elektroniką i ciemniejszymi odcieniami rzeczywistości.
Jest współzałożycielem grupy multimedialnej "Syntax Error" tworzącej muzykę elektroniczną oraz oprawę wizualną dla swoich koncertów.
Na co dzień pracuje czynnie jako architekt wnętrz realizując kluby muzyczne, restauracje, wnętrza biurowe i mieszkalne jak również projektuje scenografie do różnorodnych programów i wydarzeń telewizyjnych. Grafiką zajmuje się hobbistycznie używając jej często do wspomagania pracy projektowej lub do kreowania kolorytu i charakteru swoich wirtualno-realnych przedsięwzięć.


Paweł Janicki (1974) medialny twórca i producent pracujący z muzyką generatywną, systemami interaktywnymi i własnym, ciągle rozwijanym,
oprogramowaniem. Współpracuje z WRO Centrum Sztuki Mediów i wieloma innymi instytucjami i osobami. Członek Gameboyzz Orchestra Project. Projektował systemy interaktywne dla wielu performances i instalacji (w tym Performance on Demand Anny Płotnickiej i Generator III Lecha Twardowskiego), rozwija również własne projekty (ostatnio Ping Melody), związane głównie z muzyką
generatywną i przetwarzaniem rozproszonym.


link do Wrocław Industrial Festival

Jest to instalacja interaktywna, swego rodzaju skaner przestrzeni wnętrza, przeszukujący i wprowadzający do komputera informacje graficzną o aktualnym stanie obszaru galerii. Informacja ta wyzwala szereg reakcji w wirtualnej przestrzeni implikowanej detalami architektonicznymi i charakterem wnętrza a obrazowanej panoramiczną projekcją na ścianie. Realne elementy wchłonięte, pojawiają się w cyfrowej postaci, po to by ewoluować już bez ograniczeń fizycznych i powracają do realności jako obraz, kształtując sferę wizualną wnętrza. Przy czym przestrzenie digitalne oraz wnętrza galerii mają się wzajemnie dopowiadać, pogłębiać. Może najsłuszniejsze byłoby stwierdzenie iż budują one nowy autonomiczny obszar przenikania "rzeczywistego" i "wirtualnego", strefę mieszanych bodźców zmysłowych, "międzyprzestrzeń". Istotny wpływ na przebieg projekcji mają również widzowie a dokładniej ich fizyczność, przemieszczanie się, ruchy i gesty, przetwarzane przez system "SKANERA" na wizualną dynamikę pomieszczenia.

<<<

 

instalacja czynna
czwartek 6.11 18.00-19.00
piątek 7.11. 13.00-19.00
sobota 8.11 16.00-18.00